حدیث روز:
لا يَكُونُ الْمُؤْمِنُ مُؤْمِنًا حَتّى تَكُونَ فيهِ ثَلاثُ خِصال:1ـ سُنَّةٌ مِنْ رَبِّهِ. 2ـ وَ سُنَّةٌ مِنْ نَبِيِّهِ. 3ـ وَ سُنَّةٌ مِنْ وَلِيِّهِ. فَأَمَّا السُّنَّةُ مِنْ رَبِّهِ فَكِتْمانُ سِرِّهِ. وَ أَمَّا السُّنَّةُ مِنْ نَبِيِّهِ فَمُداراةُ النّاسِ. وَ أَمَّا السُّنَّةُ مِنْ وَلِيِّهِ فَالصَّبْرُ فِى الْبَأْساءِ وَ الضَّرّاءِ.مؤمن، مؤمن واقعى نيست، مگر آن كه سه خصلت در او باشد:سنّتى از پروردگارش و سنّتى از پيامبرش و سنّتى از امامش. امّا سنّت پروردگارش، پوشاندن راز خود است،امّا سنّت پيغمبرش، مدارا و نرم رفتارى با مردم است،امّا سنّت امامش، صبر كردن در زمان تنگدستى و پريشان حالى است.
۱۳۹۸-۰۶-۰۹
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد؛

لزوم حرکت کارکنان اماکن متبرکه رضوی به سمت اهداف متعالی

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: بایستی از تغییر، پیشرفت و حرکت آستان قدس رضوی به سمت اهداف متعالی استقبال کرد و وظیفه همه ماست که زمینه را برای تحقق هدف های بزرگتر سازمانی فراهم کنیم.

به گزارش پرتال اماکن متبرکه و امور زائرین و به نقل از آستان نیوز، مصطفی خاکسار قهرودی در آئین تکریم معاون سابق اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی و معارفه سرپرست جدید این معاونت با بیان اینکه تغییر به سمت تعالی و پیشرفت توصیه دین مبین اسلام و اهل بیت(ع) است، اظهار کرد: حرم مطهر جایگاه ویژه ای است که زائران این قطعه از بهشت انتظار هیچ نقص، کوتاهی و مشکلی را در این اماکن متبرکه و نورانی ندارند.

وی تصریح کرد: حوزه معاونت اماکن متبرکه پیشانی ارتباط و تعامل با زائران عزیز بارگاه منور رضوی است و حفظ قداست، رعایت شئونات، نظم و آراستگی و نظافت صحن ها و رواق های مبارکه از موضوعاتی است که همواره مورد تاکید تولیت آستان قدس رضوی است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: معاونت اماکن متبرکه و خدماتی که در حرم مطهر رضوی به زائران ارائه می شود بایستی به لحاظ کیفی ارتقا یابد و این حوزه بسیار مهم و بااهمیتی است زیرا اثرگذاری مثبت و گسترده ای در سطوح مختلف دارد و کار درست و نتیجه مطلوب آن از سایر بخش های آستان قدس نمود و بازتاب بیشتری خواهد داشت.

وی ضمن تقدیر از خدمات ارزنده مهندس سید خلیل منبتی اظهار کرد: ایشان در دورانی که در معاونت اماکن متبرکه توفیق خدمت داشتند اقدامات شایسته و مناسبی انجام داده اند که ان شا الله مورد رضایت حضرت امام رضا(ع) واقع شود و اینکه توفیق یافته اند که در منطقه محروم سیستان و بلوچستان خدمت کنند نیز جای تبریک و آرزوی موفقیت دارد.

معاون سابق اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی نیز در این مراسم با بیان اینکه فرصت حضور و خدمت در اماکن متبرکه و همکاری با مدیران و کارکنان این نهاد مقدس را بایستی قدر دانست اظهار کرد: خرسندم که در طی این دوران مسئولیت توانستیم با همیاری و همدلی فضایی با آرامش را برای همکاران و خدام این آستان نورانی فراهم کنیم.

مهندس منبتی گفت: احداث و راه اندازی مهمانسرای غدیر و توسعه خادمیاری حضرت رضا(ع) که زمینه تشرف 50 هزار نفر را فراهم کرد از خاطرات ماندگار در ذهن من باقی خواهد ماند.

مصطفی فیضی، سرپرست جدید معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی نیز با بیان اینکه زائران این بارگاه نورانی به این دستگاه چشم امید دارند، گفت: امیدوارم بتوانیم خدمات شایسته و قابل قبولی را به زائران حضرت ارائه نماییم و از اعتماد تولیت و قائم مقام این آستان مقدس تشکر می کنم.

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

HTML محدود